z
جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
ویژگی های شخصیتی تیپ 7 انیاگرام

ویژگی های شخصیتی تیپ 7 انیاگرام

تستشو  

افراد تیپ 7 انیاگرام دارای شخصیتی هستند که از نظر خودانگیختگی، مثبت نگری و بیش فعالی متمایز است. افرادی که بخشی از این گروه هستند، برون‌گرا هستند. آن‌ها دوست دارند در یک گروه باشند و برای تجربیات بیش از هر چیز ارزش قائل هستند؛ هر چه متنوع‌تر و سرگرم‌کننده‌تر باشد، بهتر است. تمام این ویژگی‌های شخصیتی انیاتایپ 7 باعث می‌شود که آن‌ها در جستجوی دائمی برای لذت فوری باقی بمانند که به نوبه خود به عنوان مکانیزم فرار از مشکلات روزمره خود استفاده می‌کنند.

الگوهای رفتاری نوع 7 بر اساس ماجراجویی است، به گونه‌ای زندگی می‌کند که زمانی برای تأمل شخصی ندارد. آن‌ها لذت گرا و خوش بین هستند و قدردان آزادی هم در زندگی خود و هم در زندگی افراد اطرافشان هستند. همراه با تیپ 7، لحظات سرگرم کننده، آرام و همیشه با برنامه های متفاوت است، اگرچه گاهی اوقات تمرکز روی کاری که انجام می دهند برای آن‌ها دشوار است و تمایل به پراکندگی دارند.

تیپ 7 انیاگرام

علاوه بر این، تیپ 7 ها استعداد فوق العاده، توانایی های متعدد، خلاقیت بی حد و حصر و ذهنی باز برای تجربه های جدید دارند. اغلب، افراد با این شخصیت، کارآفرینان مشتاقی هستند که می‌توانند پروژه‌های خود را با کسانی که علایق و نگرانی‌های مشابهی دارند، آغاز کنند، که آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی و جایی که احساس می‌کنند مانند یک ماهی در آب هستند، منتقل می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر از الگوهای رفتاری و شخصیتی خود می توانید آزمون انیاگرام معتبر را در تستشو خریداری نموده و شخصیت اصلی خود را محک برنید. قبل از هرچیز پیشنهاد می کنیم که ویدئوی زیر را مشاهده نمایید تا با خصوصیات کلی این تیپ آشنا شوید.

انیاتایپ 7 – خوشحال و ماجراجو

از جمله دیگر ویژگی های تیپ هفتی ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کسی که از رنج کشیدن می ترسد
  • پرخور
  • گریزان
  • سیری ناپذیر
  • بیش فعال
  • عجول

خصوصیات کلی افراد تیپ 7 انیاگرام

افراد تیپ 7 انیاگرام عموماً افرادی خوشحال، پرانرژی و ماجراجو هستند. برخلاف بسیاری از انیاگرام ها که به تمایل به تامل و بررسی درونی خود و احساسات خود معروفند، افراد تیپ 7 تمایل دارند که از زندگی لذت ببرند و از تجربه های جدید، هیجان انگیز و پرخطر استقبال کنند.

بعضی از ویژگی های مشترک افراد تیپ 7 عبارتند از:

انرژی مثبت

این افراد معمولاً با احساسات خوب و مثبت روز خود را شروع می‌کنند و تلاش می‌کنند تا این حالت خوشبختی را در طول روز حفظ کنند.

تجربه‌گرایی

افراد تیپ 7 به دنبال تجربه های جدید، هیجان انگیز و پرخطر می‌گردند. آنها از مسافرت، تلاش برای تجربه غذاهای جدید و تلاش برای کشف موارد جدید علاقه دارند.

آزمون دهید: تست ازدواج

خلاقیت

این افراد بسیار خلاق هستند و از تفکرات خود برای توسعه روش‌های جدید استفاده می‌کنند. آنها اغلب به دنبال راه‌های خلاقانه برای حل مشکلات هستند.

مثبت بودن

مثبت بودن تیپ 7 اناگرام

انیاتایپ 7 معمولاً افراد مثبتی هستند و سعی می‌کنند تا حتی در مواجه با مشکلات و دشواری‌ها، انرژی مثبتی حفظ کنند و از زندگی لذت ببرند.

عدم تمایل به بررسی درونی

این افراد اغلب احساسات خود را نادیده می‌گیرند و به دنبال تجربه های خارجی هستند تا از شدت احساسات خود فرار کنند.

آزمون دهید: تست استعدادیابی کلیفتون

عدم تمرکز

برخلاف بسیاری از انیاگرام ها که تمایل به تمرکز و بررسی درونی خود دارند، افراد تیپ 7 اغلب دچار عدم تمرکز هستند و به دنبال تجربه های جدید و مثبت هستند.

نوآوری

نوآوری تیپ هفت

این افراد به دنبال ایده های جدید و نوآوری هستند و تلاش می کنند تا به راه حل های جدیدی برای مسائل پیچیده برسند.

عدم تحمل برای حالت های بی رنگی

افراد تیپ 7 اغلب تحمل نمی‌کنند که در محیطی که خیلی تکراری و بی رنگ است باشند. آن‌ها بیشتر به دنبال تجربه هایی هستند که زندگی را جذاب تر کنند.

آزمون دهید: تست قهرمان درون

دوست داشتن سرگرمی

انیاتایپ های 7 علاقه زیادی به سرگرمی و بازی دارند و معمولاً به دنبال فعالیت هایی هستند که باعث شادی و خنده شان بشود.

انعطاف پذیری

افراد تیپ 7 اغلب انعطاف پذیر هستند و توانایی سازگاری با شرایط جدید را دارند. آن‌ها به راحتی قابلیت تطبیق با شرایط را دارند و با تغییر شرایط، به راه‌های جدیدی برای رسیدن به هدف‌هایشان می‌رسند.

افراد مشهور تیپ 7 انیاگرام

بررسی شخصیت تیپ 7 انیاگرام

مشکل او این است که تحمل تماس با خلأ وجودی را ندارد. شما تمایل دارید که با استفاده از حس شوخ طبعی خود به عنوان مکانیزم مقابله، شخصیتی سرگرم کننده، شاداب و مثبت ایجاد کنید. او به حرف دیگران گوش نمی دهد زیرا به خودش گوش نمی دهد. او معمولا بیش فعال و لذت گرا است و در جستجوی لذت کوتاه مدت به عنوان پادزهری برای دفن بی حوصلگی مزمن خود وسواس پیدا می کند. او در آینده زندگی می کند، بسیار پراکنده است و برای حضور و تمرکز مشکل دارد. او در فرار از درد و رفع ناراحتی از طریق سر و صدا، اعتیاد، برنامه ریزی، فرار یا سرگرمی متخصص است. شما همیشه بیشتر می خواهید و هرگز به طور کامل راضی نمی شوید.

آزمون دهید: تست هالند

آسیب تولد

احساس پوچی و نارضایتی.

الگوهای اصلی رفتار ناخودآگاه انیاتایپ 7

سعی کنید خلاء درونی خود را با افراد و تجربیات خوشایند و مفید پر کنید. او بیش فعال است و به سختی یک جا می نشیند.

ذهن شما از پچ پچ کردن دست بر نمی دارد. گاهی اوقات می توانید همزمان به چیزهای زیادی فکر کنید، به همین دلیل تمرکز و گوش دادن به صحبت های دیگران برای شما دشوار است.

او این تصور را ایجاد می کند که همیشه احساس نشاط و شادی می کند، در حالی که در واقع درد زیادی را در درون خود جمع می کند. از شوخ طبعی به عنوان مکانیزم دفاعی استفاده می کند.

تنها بودن و سکوت شما را آزار می دهد، زیرا با خلأ وجودی در تماس هستید. او تمایل دارد برای فرار از درد به لذت معتاد شود.

معمولاً وقتی محرک های کافی در محیط پیدا نمی کنید خسته می شوید. او تمایل دارد فکر کند که چیز بهتر و سرگرم کننده تری در جای دیگر اتفاق می افتد.

میلاد هرگز به جدی بودن عادت نداشت. او همیشه جوک می گفت و شوخی می کرد و به هر قیمتی زندگی را جدی نمی گرفت. او به یاد می آورد که وقتی بهترین دوستش توضیح داد که او به خاطر دلشکستگی خیلی عذاب می کشد، شروع به خندیدن کرد و به او گفت که چیزی وجود ندارد که یکی به خاطر یک نفر انقدر عذاب بکشد. با گذشت زمان، دوستش شروع به فاصله گرفتن کرد و احساس کرد که نمی توان روی او برای صحبت در مورد این نوع مسائل حساب کرد.

خاطرات دوران کودکی

او دوران کودکی خود را با احساس بی توجهی زودهنگام والدینش مرتبط می داند. و حتی به یاد می‌آورد که یاد می‌گیرد برای اینکه احساس امنیت و اعتماد به نفس کند، باید اطراف خود را با اسباب‌بازی‌ها، تجربیات و افراد محرک و پاداش‌بخش احاطه کند. بنابراین، کم کم او این را درونی کرد که احساس درد یا غمگین بودن اشکالی ندارد.

آزمون دهید: استعدادیابی تحصیلی

ترس ناخودآگاه

اینکه خود را از همه چیز خلع شده می بینید، بدون هیچ چیز رها شده اید، و همچنین احساس درد و رنج. او از ارتباط با اضطراب و پوچی درونی خود می ترسد.

نگاه ذهنی و تحریف شده به جهان

دنیا پر از فرصت هایی برای فرار از واقعیت درونی دردناک شماست. بنابراین او با وسواس به آینده نگاه می کند.

عسل هنگامی که موقعیتی نمی توانست حواس او را پرت کند یا به اندازه کافی هیجان زده اش کند بی قرار می شد. او همیشه به محرک های سرگرم کننده یا پاداش نیاز داشت، اگر نه، فوراً به برنامه دیگری فکر می کرد که به او احساس بهتری بدهد. وقتی به موج‌سواری می‌رفت و هیچ موجی وجود نداشت، به جای اینکه بنشیند و به افق فکر کند، اضطرابی که در درونش نهفته بود، او را مجبور کرد که دیگران را برای انجام کار دیگری بسیج کند. این گونه بود که او از بزرگترین ترس خود فرار کرد: بی‌حرکت نشستن «هیچ کاری نمی‌کند»، چیزی که او را عمیقاً ناراحت می‌کرد.

نقص اصلی

شکم پرستی، که او را به سمتی سوق می دهد که به طور سیری ناپذیری بخواهد تجربه های لذت بخش و خوشایندی را برای رفع درد و فرار از پوچی درونی زندگی کند.

سایر احساسات غالب

کسالت و نارضایتی.

چگونه می خواهند توسط دیگران دیده شوند؟

به عنوان فردی شاد، مثبت و شاد که از زندگی کاملاً لذت می برد.

سارا با لبخند خود را معرفی می کرد و همیشه خوشحال و مشتاق بود. هنگامی که در برخی موارد یک اتفاق دراماتیک برای او رخ می داد، بلافاصله سعی می کرد آن را با شوخ طبعی بپذیرد و آن را کمرنگ کند. بنابراین او موفق شد از تماس با درد جلوگیری کند.

اختلال شخصیت

اختلال کمبود توجه بیش فعالی (ADHD).

تمرکز زدایی

در نهایت، پس از شناسایی کامل با ایگو و رنج بردن از عواقب انیتایپ خود، در نهایت به تمرکززدایی و بروز ویژگی‌های منفی شخصیتی انیتایپ 1، مانند خشم، انتقاد، تقاضا و شکایت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: عارضه یابی سازمانی

پذیرش ماهیت اصلی

با بازیابی تماس با هستی، دوباره با کیفیت اساسی خود ارتباط برقرار می کنید: متانت، که از طریق آن احساس واقعاً خوبی در مورد خود می کنید بدون نیاز به محرک های بیرونی پاداش دهنده و دلپذیر.

یادگیری زندگی عالی

در سکوت و سکون، بدون نیاز به حواس پرتی و محرک های بیرونی، احساس خوشبختی واقعی داشته باشید.

چالش روانی

اگر از برنامه ریزی دست بردارم و به خودم اجازه بدهم که پوچی و درد درونم را احساس کنم، چگونه خوشحال خواهم شد؟

تمرین هایی که تیپ 7 انیاگرام باید انجام دهند

آرام باشید و هیجان زده نشوید

از جستجوی تسکین از طریق سرگرمی دست بردارید و به شفای خود متعهد شوید، روندی که ناگزیر شما را به مواجهه با پوچی درونی خود سوق می دهد. بیاموزید که بی حرکت باشید، تنها باشید، در سکوت باشید، هیچ کاری انجام ندهید... زمانی را در روز به نشستن، نفس کشیدن و احساس آنچه در درونتان می گذرد اختصاص دهید. این راهی است که شما را به خوشبختی واقعی می رساند.

مطالعه کنید

به دنبال لحظات خلوت و مطالعه باشید. خواندن فعالیتی است که می تواند به شما کمک کند با واقعیت درونی خود ارتباط برقرار کنید و همچنین برنامه پر از برنامه های هیجان انگیز خود را آرام کنید. در صورت امکان، کتاب های خودشناسی را بخوانید که به عنوان یک آینه عمل می کند و شما را به درون خود می برد تا بتوانید به دنیای درون خود بپردازید.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی از روی رنگ

درد را در آغوش بگیرید

از رنج کشیدن یا احساس پوچی و نارضایتی نترسید. یاد بگیرید که دست نگه دارید و از احساسات ناخوشایند یا ناراحت کننده فرار نکنید. با تجربه این احساسات، که از قبل منفی می‌بینید، می‌توانید چیزهای زیادی در مورد وضعیت انسانی خود بیاموزید. و نه تنها این: هنگامی که بر آن لحظات غلبه کردید، احساس خواهید کرد که شادی شما حتی واقعی تر و معنادارتر است. همچنین، اگر از اولی فرار کنید، خود را به نرسیدن به دومی محکوم می کنید و به جایگزینی برای شادی مصنوعی، سطحی و پیش ساخته بسنده می کنید.

تمرکز کردن

برای جدا کردن خود از ایگو، برای شما راحت است که روی درخشان ترین ویژگی های نوع 5 تمرکز کنید و آن‌ها را به کار ببندید، مانند کنجکاوی، درک، عینیت و خرد.

حرفه ها و مشاغل تیپ 7 انیاگرام

مشاغل تیپ 7 انیاگرام

از جمله مشاغل و کارهایی که افراد با تیپ شخصیتی هفت انیاگرام می توانند به یادگیری و انجام آن ها مشغول شوند، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کمدین ها
  • دلقک ها
  • سرآشپزها
  • لیدرهای تور
  • چتربازان
  • موج سواران
  • حوزه گردشگری
  • خنده درمانی
  • آژانس های مسافرتی
  • داروسازی
  • برگزار کننده مهمانی ها
  • رستوران دارها
  • مربی های ورزش
لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر