z
جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
پرطرفدار ترین تیپ شخصیتی

پرطرفدار ترین تیپ شخصیتی

پرطرفدارترین تیپ شخصیتی کدام است؟ محبوب ترین تیپ های شخصیتی ESFJ است یا ESFP ؟ معرفی کامل پرطرفدارترین شخصیت ها در مجله تستشو!

تستشو  

امروز در تستشو به معرفی پرطرفدارترین تیپ شخصیتی می پردازیم. اما قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که محبوب بودن همه چیز نیست. چیزهای مهم تری در زندگی وجود دارد. محبوبیت اغلب سطحی است و لزوماً به این معنی نیست که کسی که محبوب است، فرد خوبی است. فقط به این دلیل که شخصی محبوب است، به این معنی نیست که ارزش وقت شما را دارد. بسیاری از مردم ترجیح می دهند محبوب نباشند. آن‌ها ترجیح می دهند با چند دوست صمیمی وقت بگذرانند تا اینکه در گروه هایی با افراد زیادی باشند. حال با این مقدمه به معرفی تایپ های محبوب می پردازیم.

پرطرفدار ترین تیپ شخصیتی

ESFJ

ESFJ برنده محبوب ترین و پرطرفدار ترین تیپ شخصیتی MBTI است. ESFJ ها رهبر دسته های اجتماعی هستند. آن‌ها مردمانی اجتماعی هستند که همیشه در حال برنامه ریزی جشن یا رویداد بزرگ بعدی هستند. همچنین آن ها جزو آن دسته از افرادی هستند که همیشه اطمینان حاصل می کنند تا همراهان و عزیزانشان راضی و خوشحال باشند. آن‌ها تا حد امکان از درگیری اجتناب می کنند و ترجیح می دهند با اطرافیان خود در باشند. ESFJ ها از جمله تیپ های شخصیتی وفادار هستند و از دوستان و خانواده خود محافظت می کنند. این بدان معنی است که مردم اغلب برای مشاوره یا حمایت به آن‌ها مراجعه می کنند. به همین دلیل است که ESFJ محبوب ترین تیپ شخصیتی است.

آزمون دهید: تست نئو فرم کوتاه

ESFP

رقیب اصلی ESFJها برای جایگاه شماره یک، تایپ شخصیتی ESFP است. ESFP ها جان و روح یک گروه هستند. آن‌ها اهل معاشرت و سرگرمی هستند و همیشه برای گذراندن اوقات خوشی و فراغت آماده‌اند. آن‌ها از جمله تیپ های شخصیتی پر جنب و جوش محسوب می شوند و از زندگی در لحظه حال لذت می برند. از جهت میزان انرژی نگرش مثبت شان، ESFP ها الگوی خوبی برای مردم محسوب می شوند. ESFP ها دوست دارند بیشتر اوقات توسط مردم احاطه شوند و از تنهایی متنفرند. آن‌ها همچنین در زندگی خود بسیار سخاوتمند هستند و همیشه تمایل دارند به دیگران کمک کنند. با این حال، ذات تکانشی آن‌ها گاهی اوقات می تواند آن‌ها را به دردسر بیاندازد، به همین دلیل است که آن‌ها در رتبه دوم قرار می گیرند.

ENFP

محبوبترین تیپ شخصیتی

سومین تیپ شخصیتی محبوب در تایپ های 16 گانه MBTI، تایپ ENFP است. ENFP ها خلاق، پرشور و همیشه پر از ایده های جدید هستند. رفتار آن‌ها بسیار صمیمی است و از گذران وقت با دیگران لذت می برند. اغلب در پروژه های گروهی مسئول هستند؛ زیرا سرشار از دانش و ایده های مختلف هستند. دیگران جذب شور و شوق و دیدگاه خوش بینانه وی نسبت به زندگی می شوند. با این حال، ایده آل گرایی آن‌ها گاهی اوقات می تواند باعث افول آن‌ها شود؛ چرا که آن‌ها می توانند در انتظارات خود غیر واقعی باشند و اغلب گرفتار افکار خود هستند.

آزمون دهید: تست هوش هیجانی

ESTP

شنیده اید می گویند فلان شخص جوک گروه ماست؟ ESTP ها همان افراد هستند! آن‌ها رقابتی، برونگرا و عاشق ریسک کردن هستند. بسیار اعتماد به نفس دارند و از در کانون توجه قرار گرفتن عبایی ندارند. مردم به سمت اعتماد به نفس و کاریزمای ESTP ها کشیده می شوند. ESTP ها تمایل دارند مسئولیت ها را بر عهده بگیرند. اگر فوتبالی باشند، به احتمال زیاد کاپیتان تیم خواهند بود. دوسته داشته شدن توسط مردم و محبوب بودن میان آن ها، دو چیز متفاوت است و ESTP ها قطعا در مورد دوم بیش از مورد اول موفق تر عمل کرده اند. با این حال، تکانشگری آن‌ها گاهی اوقات آن‌ها را به دردسر می اندازد.

ENTP

پنجمین تیپ شخصیتی پرطرفدار

پنجمین تیپ شخصیتی پرطرفدار ENTP است. ENTP ها درخشان، برونگرا و جذاب هستند. آن‌ها معمولا با محیط و اطرافیان خود بسیار سازگارند و از تغییر لذت می برند. مردم جذب هوش و تیز هوشی این دسته می شوند. با این حال، ماهیت مناظره ای آن‌ها می تواند گاهی اوقات آن‌ها را استدلالی جلوه دهد و ممکن است شما آن هارا افرادی بی احساس تلقی کنید. از آنجایی که ENTP ها افرادی بسیار مستقل هستند و نیاز به تایید دیگران را در خود نمی بینند، اشخاصی شناخته شده اند. بنابراین محبوبیت آن‌ها معمولاً بدون زحمت است.

ENFJ

ENFJ ها افراد فوق العاده جذابی هستند. آن‌ها به عنوان رهبران ذاتی، اعتماد به نفس، برون گرا و چشم اندازی قوی برای آینده دارند. آن‌ها از آن جایی که افرادی دلسوز هستند، دوست دارند در دنیا تغییر ایجاد کنند. ENFJها توانایی ذاتی برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در دیگران دارند. آن‌ها اغلب کسانی هستند که مسئولیت ها را برعهده می گیرند؛ خواه شروع یک پروژه جدید در محل کار یا سازماندهی یک رویداد اجتماعی باشد. ENFJ ها شنوندگان خوبی هستند و همیشه حامی دوستان و خانواده خود هستند و همین ویژگی باعث می شود تا آن‌ها در همه جا مردمی محبوب باشند.

آزمون دهید: تست استعدادیابی هالند

تا به اینجا 6 تا از پرطرفدارترین تیپ های شخصیتی MBTI را با یکدیگر بررسی کردیم. حالا مابقی لیست محبوب ترین تایپ ها را به صورت لیست خدمتتان ارائه می کنیم. این لیست ادامه 6 تایپ قبلی است:

  1. ISFP
  2. ISFJ
  3. ENTJ
  4. ISTP
  5. INFJ
  6. INFP
  7. ESTJ
  8. INTJ
  9. INTP
  10. ISTJ

بیشتر بخوانید: غمگین ترین تیپ شخصیتی

حال نوبت شما است که بگویید:

محبوب ترین تیپ های شخصیتی چه کسانی هستند؟

ESFJ ها و ESFP ها دارای کاریزمای ذاتی و مهارت های اجتماعی هستند که آن‌ها را محبوب می کند. آن‌ها معمولاً هسته اصلی هر مهمانی هستند و دیگران به سمت انرژی مثبت آن‌ها جذب می شوند. با این حال، فقط به این دلیل که شخصی محبوب است این معنی را نمی دهد که همه او را دوست دارند.

با این حال، هر تیپ شخصیتی پتانسیل های خاص خود را دارد. همه چیز به فرد و شرایط بستگی دارد. بنابراین اگر جزو محبوب ترین تیپ های شخصیتی نیستید، نگران نباشید. هنوز هم می توان به خاطر آنچه هستید مورد محبت و قدردانی قرار بگیرید! همچنین اگر می خواهید از تیپ شخصیتی خود آگاه شوید می توانید به تست شخصیت شناسی mbti تستشو مراجعه نمایید.

لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر