جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
غمگین ترین تیپ شخصیتی

غمگین ترین تیپ شخصیتی

آشنایی کامل با ناراحت ترین تیپ شخصیتی mbti به همراه توضیح راه های مقابله با آن | نحوه همکاری با غمگین ترین تیپ شخصیتی

تستشو  

در پاسخ باید بگوییم که INFP غمگین ترین تیپ شخصیتی mbti است. این تیپ شخصیتی که مخفف عبارت Introverted, Intuitive, Feeling, Perceiving است، به مالیخولیایی و حساس بودن شهرت دارد. امروز در این مقاله قصد داریم تا با یکدیگر به این موضوع بپردازیم که چرا INFP ناراحت ترین تیپ شخصیتی نام دارد.

احساسات عمیق، همدلی و شفقت نسبت به دیگران، از جمله ویژگی های است که این تیپ شخصیتی با خود به یدک می کشد. آن‌ها اغلب احساس می‌کنند تحت تأثیر رنجی که در دنیا می‌بینند غرق شده‌اند و این می‌تواند منجر به احساس غم و ناامیدی شود. INFP ها همچنین بسیار درون نگر هستند، به این معنی که آنها زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد احساسات خود و دیگران می کنند.

افراد با این تایپ شخصیتی معمولا ایده آل گرا هستند و احساس عدالت قدرتمندی دارند. همچنین آن ها خلاق هستند و دنیایی که برایشان تخیل و نوآوری را به ارمغان آورد را ستایش می کنند. آن ها همیشه در پی جستن راه هایی برای افزایش خلاقیت خود هستند.

غمگین ترین تیپ شخصیتی

نحوه مقابله با INFPها

اگر شما INFP هستید و یا در اطرافتان کسی را می شناسید که با این تایپ شخصیتی سرو پنجه نرم می کند، پس لازم است تا نحوه برخورد با رفتارهای غمگین و اندوه و آشفتگی در رابطه های آنان را بشناسید.

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این تایپ شخصیتی دوست دارد تا یک خروجی خلاقانه برای بروز غم خود داشته باشد. به طور مثال از کشیدن نقاشی، شنیدن موسیقی غمگین، نوشتن و یا چیزهایی از این دست استفاده می کند تا ناراحتی خود را بدین ترتیب بروز دهد؛ که همین امر نوعی تخلیه بار روانی برای وی دارد.

از دیگر نکات مهمی که می توانید برای مبارزه و مقابله با این غم و ناراحتی برگزینید، استفاده از دوستانی است که پشتیبانی قوی نسبت به دوستان خود دارند. چنین افرادی دوستان خود را همانطور که هستند دوست می دارند و می توانند با گوش دادن و صحبت کردن در مورد موضوعات مختلف دوستان و رفیقان خود را آرام کنند.

از دیگر کارهایی که می توانید به انجام آن ها بپردازید، تمرین تمرکز حواس و مراقبه است. مدیتیشن کردن راحتترین کاری است که در این راستا می توانید انجام دهید. برای این کار در جایی به صورت 4 زانو بنشینید و یا در حالت خابیده دستان خود را کنار بدن خود بگذارید. سپس با موزیک های مخصوص آن که در اینترنت نیز می توانید آن ها را دانلود نمایید، شروع به ریلکس کردن و مراقبه می نمایید. این کار به مشاهده افکار و بی ذهنی شما کمک می کند و پس از مدتی (10 الی 30 روز) می توانید آثار شگفت انگیز آن را در خود مشاهده کنید.

آزمون دهید: تست شخصیت شناسی mbti

نحوه همکاری کردن با یک INFP

ناراحت ترین تیپ شخصیتی

اگر با یک INFP کار می کنید، بهتر است که نقاط قوت و ضعف او را بشناسید؛ این کار شناخت شما را از وی بیشتر می کند. INFPها انسان هایی دلسوز و در عین حال شنوندگان فوق العاده ای هستند که مسائل مختلف را به زیبایی حل می کنند. هنگام انتقاد از یک INFP سعی کنید که با ملایمت این کار را انجام دهید؛ چرا که ممکن است آن ها این بازخورد منفی را شخصی تلقی کنند.

بیشتر بخوانید: بی احساس ترین تیپ شخصیتی

سخن پایانی

امروز با یکدیگر به بررسی غمگین ترین تیپ شخصیتی MBTI پرداختیم. اینکه چگونه این غم را بروز می دهند و چگونه آن ها را پشتیبانی و کمک کنیم. اینکه اگر با آن ها در کاری همکاری می کنیم، چگونه با آن ها رفتار کنیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین در صورتی که احساس می کنید از افسردگی رنج می برید، می توانید در تست افسردگی تستشو شرکت کنید و سپس به ادامه روند درمان خود در کنار یک روانشناس یا روانپزشک اقدام نمایید.

لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر


فاطمه

1402/11/26

پیشنهاد میکنم

سلام تمام مطالب عالیه ولی اگه یه infp شکست عشقی بخوره چطور میتونه مثل قبل بشه؟

پاسخ

سرور

1402/07/22

پیشنهاد میکنم

پیشنهاد می کنم حتما راهکار گفته شده رو انجام بدین دوستان

پاسخ

سلامی

1402/07/14

پیشنهاد میکنم

خیلی مقاله جالبی بود. بخصوص نحوه رفتار با INFPها... ممنونم

پاسخ