جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
جذاب ترین تیپ شخصیتی

جذاب ترین تیپ شخصیتی

آشنایی کامل با جذاب ترین تیپ های شخصیتی MBTI | کدام یک از 16 تایپ شخصیتی جذابتر و محبوبتر هستند؟ | ویژگی های رفتاری هرکدام چگونه است؟!

تستشو  

ویژگی های مختلفی وجود دارد که می تواند یک شخص را جذاب جلوه دهد. قبل از بررسی جذاب ترین تیپ شخصیتی باید این نکته مهم را بدانید که معیارهای جذابیت در هر شخص با فرد دیگری متفاوت است و اگر جزو تایپ های شخصیتی بالای لیست ما نیستید، به هیچ عنوان نباید خود را دست کم بگیرید. در عوض می توانید بر روی معیارهای جذابیت خود مانند نوع رفتار، زبان بدن، میزان مهارت های کلامی و رفتاری خود تمرکز کنید؛ چرا که هیچ کس به صورت ذاتی جذاب آفریده نشده است و شما می توانید با توسعه فردی خود به شخص دلخواهتان تبدیل شوید. حال برویم به سراغ معرفی تیپ های جذاب MBTI:

جذاب ترین تیپ شخصیتی

ESTP

برنده جذاب ترین تیپ شخصیتی ESTP است! جذابیت بی پروا و نگرش جذاب آن‌ها برای بسیاری از مردم یک عامل مهم است. ESTP ها به دلیل خود شیفتگی و هیجان انگیز بودن، همیشه در هر چیزی شناخته شده اند. آن‌ها اعتماد به نفس فوق العاده ای دارند و هیچ سدی برای رسیدن به اهدافشان در پیش روی خود نمی بینند. ESTPها ذاتا تحریک و هیجان دائمی را دوست دارند. آن‌ها به طرز شیطنت آمیزی سرگرم کننده هستند و همیشه خود را برای یک زمان خوب آماده می کنند. بنابراین، اگر به دنبال یک قرار هیجان‌انگیز هستید، ESTP قطعا یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان است! دونالد ترامپ، جک نیکلسون، آنجلینا جولی و بن افلک از جمله افراد مشهور این تایپ هستند.

آزمون دهید: تست اوکانر

ENTJ

دومین تیپ شخصیتی جذاب

ENTJ ها دومین تیپ شخصیتی جذاب هستند. مرموز، متفکر و با انگیزه برای موفقیت، یک موضوع در مورد ENTJها وجود دارد که آن‌ها را به طرز فوق العاده ای جذاب می کند و آن این است که آن‌ها همیشه برای یک چالش آماده هستند و هرگز از اینکه به دنبال چیزی که در زندگی می خواهند بروند، نمی هراسند. ترکیب اعتماد به نفس و عزم فوق العاده آن‌ها جذابیت بسیاری برای این تایپ شخصیتی به ارمغان آوره است. از جمله دیگر ویژگی های ENTJها می توانیم به توانایی ذاتی آن ها در رهبری اشاره کنیم؛ به همین دلیل نیز آن‌ها همیشه می توانند در هر شرایطی مسئولیت را بر عهده بگیرند. اگر به دنبال شریکی باهوش و جاه طلب هستید، ENTJ بهترین گزینه برای شماست. جورج کلونی، آرنولد شوارتزنگر و جیم کری نمونه هایی از یک ENTJ جذاب هستند.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی از روی رنگ

ENTP

سومین تیپ شخصیتی جذاب، ENTP است. ENTPها به دلیل شوخ طبعی، جذابیت و توانایی خنداندن دیگران مشهور هستند. همچنین آن‌ها به خاطر ذهن تیزشان معروف هستند. این ترکیب از ویژگی های شخصیتی، ENTP ها را برای دیگران بسیار جذاب می کند. از جمله دیگر ویژگی های آن‌ها می توانیم به اعتماد به نفس بالایشان اشاره کنیم که باعث می شود در موقعیت های اجتماعی راحت به نظر برسند.

ENTPها از اینکه در کانون توجه باشند، لذت می برند. این تیپ شخصیتی برون گرا به دلیل تفکر مستقل نیز شناخته می شود. آن‌ها دوست دارند کارها را به روش خودشان انجام دهند و از ریسک کردن نمی ترسند. اغلب در بسیاری از زمینه های زندگی به دلیل توانایی ذاتی خود در تفکر خارج از چارچوب موفق هستند. به طور کلی، ENTP ها شرکای زندگی بسیار مطلوبی هستند و به راحتی می توان فهمید که چرا آن‌ها یکی از جذاب ترین تیپ های شخصیتی در نظر گرفته می شوند.

آزمون دهید: تست EQ

ISTP

صدر فهرست جذاب ترین تیپ های شخصیتی

به راحتی می توان فهمید که چرا ISTPها در صدر فهرست جذاب ترین تیپ های شخصیتی قرار دارند. این تیپ ها عاشق ریسک کردن هستند که همین نکته می تواند آن‌ها را برای دیگران بسیار هیجان انگیز و جذاب جلوه دهد. همچنین آن‌ها مستقل هستند و به دلیل سازگار بودنشان می‌توانند با هر چیزی که زندگی در مسیرشان قرار می‌دهد، حرکت کنند. ISTPها واقعاً اهمیتی نمی‌دهند که دیگران چه فکری می‌کنند و معمولا بر ضرب طبل خودشان می‌کوبند. آن‌ها از درون مطمئن و راحت هستند؛ که همین نکته باعث می شود تا آن ها از بیرون نیز جذاب بنظر برسند. بنابراین اگر به دنبال شخصی با اعتماد به نفس، بی سر و صدا و جذاب هستید، یک ISTP ممکن است برای شما شریک زندگی مناسبی باشد.

آزمون دهید: تست هالند

ESFP

پنجمین تیپ از مجموعه جذابترین تیپ شخصیتی به ESFP تعلق می گیرد. اگر به دنبال فردی هیجان انگیز و سرشار از شوق زندگی هستید، مطمئناً یک ESFP می تواند نظر شما را جلب کند. این افراد همیشه هدفی را در زندگی خود دنبال می کنند؛ بسیار پرشور هستند و از فعالیت های فیزیکی لذت می برند. خواه شغل فیزیکی باشد، خواه رقصیدن! ESFP ها مجذوب کننده های ذاتی هستند و نگرش خوش بینانه آن‌ها مطمئنا نظر هر کسی را می تواند به خود جلب کند. تعجب نکنید اگر اسیر اعتماد به نفس و مهارت های اجتماعی جذاب یک ESFP هستید. آن‌ها می توانند توجه هر فضایی را برای جوک گفتن یا تعریف کردن یک داستان خنده دار به خود جلب کنند. ESFP ها می توانند همه را به تحسین وادار کنند و همین موضوع آن‌ها را جذاب جلوه می دهد.

دیگر تیپ های شخصیتی جذاب MBTI

تا به اینجا به معرفی 5 تا از جذابترین تیپ های شخصیتی پرداختیم. حال باقی لیست تایپ های جذاب را در قالب یک لیست خدمتتان ارائه می کنیم:

  1. ISFP
  2. ENFJ
  3. ESFJ
  4. INTJ
  5. ESTJ
  6. ENFP
  7. INFJ
  8. ISTJ
  9. INFP
  10. ISFJ
  11. INTP

آزمون دهید: تست ازدواج

سخن پایانی

حال که به معرفی و رتبه بندی برترین تیپ های شخصیتی به لحاظ میزان جذابیتشان پرداختیم، باید خاطر نشان کنیم که شما در هر تایپ شخصیتی، چه برونگرا باشید چه درونگرا، دارای ویژگی های خاص خود هستید، پس بازهم می گوییم که خود را دست کم نگیرید و تنها بر روی توسعه فردی خود تمرکز کنید. برای ابتدای کار نیز می توانید با استفاده از تست های خودشناسی تستشو مانند تست MBTI، تست انیاگرام، تست استعدادیابی کلیفتون و ... گامی مهم و کاربردی را در راستای پیشرفت خود بردارید.

لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر