z
جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
برونگرا ترین تیپ شخصیتی

برونگرا ترین تیپ شخصیتی

آشنایی با فعال ترین و برونگراترین تیپ شخصیتی MBTI به همراه توضیح خصوصیات و ویژگی های رفتاری هر کدام از این تایپ های شخصیتی!

تستشو  

برونگرا ترین تیپ شخصیتی کدام است؟ کدام تیپ شخصیتی برونگرا پر شورتر است؟ کدامیک دلسوزتر و کدام یکی شوخ طبع تر هستند؟ این ها سوالاتی است که امروز به طور کامل در مجله تستشو به آن ها می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید. حال در اولین مرحله به سراغ معرفی 5 تایپ شخصیتی برونگرا و خصوصیات رفتاری آن ها می‌پردازیم.

برونگرا ترین تیپ شخصیتی

ESTP

جایزه برونگرا ترین تیپ شخصیتی به ESTP تعلق می گیرد. آن ها عشق در کنار مردم بودن هستند؛ طوری که انگار تمام زندگی را یک میهمانی می پندارند. پر از انرژی، پر از شور و اشتیاق! آن ها اغلب در موقعیت های اجتماعی با نگرش های جسورانه و اعتماد به نفس بالای خود ورق زندگی را به نفع خود بر می گردانند. عاشق شرکت در فعالیت های گروهی هستند. با شوخ طبعی خاص خود هر جمعی را می توانند هدایت کنند. افرادی عالی برای گفتگوهای سرگرم کننده هستند و هنر ویژه ای در متقاعد سازی آدم ها دارند. از دیگر ویژگی های برون گرا ترین تیپ شخصیتی می توانیم به خوانایی زبان بدن افراد مختلف اشاره کنیم! به طور کلی درونگرایی در آن ها هیچ معنایی ندارد. اگر تایپ شما ESTP است، باید بدانید که گاهی تنهایی و تامل باعث تجدید قوای روحی شما خواهد بود. پس آن را نیز در برنامه های خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: پرطرفدار ترین تیپ شخصیتی

ESFP

رتبه دوم برونگراترین تیپ شخصیتی mbti

رتبه دوم برونگراترین تیپ شخصیتی mbti متعلق به تایپ ESFP است. از جمله علایق ESFPها این است که دوست دارند به هر جایی که قدم می گذارند، آنجا را مملو از هیجان کنند! اصلا ماجراجویی در خون آن هاست. در کنار آن همیشه سعی می کنند اطمینان حاصل کنند تا افرادی که همراه آنان هستند، لحظات خوشی را کنارشان سپری کنند. شور و شوق آن ها مسری است! و بیشترین تلاششان استفاده از تمامی لحظات زندگی است و از این انرژی برای جذب افراد مختلف استفاده می کنند. افراد با این تیپ شخصیتی تقریبا می توانند با هر کسی بخواهند دوست شوند و به نظر می رسد همیشه بهترین مکان ها را برای انجام هیجان انگیزترین کارها شناسایی می کنند!

ESFJ

مهم ترین ویژگی ESFJ فوق العاده اجتماعی بودنشان است. اینکه از حضور در کنار دیگران واقعا لذت می برند. بخصوص اگر آن جمع، دورهمی دوستانشان باشد! ESFJ ها نیز فوق العاده وفادار هستند و هر کاری را برای کمک به دوستان یا اعضای خانواده خود انجام می دهند. یکی از توانایی های منحصر به فرد این تایپ شخصیتی این است که آن ها می توانند کاری کنند تا دیگران بتوانند حس دیده شدن و حس شنیده شدن بهشان دست دهد! به همین دلیل اغلب سعی می کنند پست های مدیریتی و رهبری را به دست بگیرند.

آزمون دهید: تست ازدواج

ENFJ

رتبه چهارم برونگراترین تیپ شخصیتی

چهارمین مورد از سری تایپ های برونگراترین تیپ های شخصیتی تعلق می گیرد به تیپ ENFJ! سرشار از گرما، عاشق عشق دادن به دیگران و رهبری فوق العاده آن ها ویژگی هایی است که می توانیم با آن ها ENFJها را با آن ها توصیف کنیم.

آن ها توانایی ذاتی فوق العاده ای برای برقراری ارتباط با افراد در سطح عاطفی را دارند و همین موضوع از آن ها رهبرانی بزرگ می سازد که می توانند به اطرافیان خود انگیزه و الهام ببخشند. ENFJ ها از بودن در کنار مردم لذت می برند و در آن دسته از موقعیت های اجتماعی که بتوانند در آن ارتباطات معناداری با افراد برقرار کنند، پیشرفت می کنند. همچنین آن ها بینش عمیقی در مورد رفتار انسان ها دارند که این موضوع ENFJها را قادر می سازد تا در هر جمعی وارد می شوند، جو اتاق را سریعا دریابند و رفتار خود را بر اساس آن تنظیم کنند!

آزمون دهید: آزمون انیاگرام

دیگر تایپ های برونگرا

حال که به طور کامل 5 تا از برونگراترین تایپ های mbti را خدمتتان معرفی کردیم، وقت آن رسیده است تا باقی تیپ های شخصیتی را به ترتیب خدمتتان ارائه دهیم که عبارتند از:

  1. ENTJ
  2. ESTJ
  3. ENFP
  4. ENTP
  5. ISFJ
  6. INFJ
  7. ISTP
  8. ISTJ
  9. ISFP
  10. INFP
  11. INTJ
  12. INTP

حال شما بگویید:

کدام تیپ های شخصیتی برونگراترین هستند؟

ESTP ها و ESFP ها اغلب برونگرا ترین هستند. هر دو آن ها فوق العاده با روحیه و مشتاق هستند و از انرژی که به دیگران می دهند، شکوفا می شوند. آن ها دوست دارند از مناطق امن خود بیرون بیایند و همه چیزهایی را که زندگی در اختیار آن ها قرار داده است را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: بی احساس ترین تیپ شخصیتی

سخن پایانی

توجه داشته باشید که سطوح برون گرایی و درون گرایی یک مقیاس برای شناخت بیشتر خود است؛ اینکه بتوانیم با توجه به روحیات و استعدادهای ذاتی خود زندگی بهتری را برای خود رقم بزنیم! هیچ برونگرایی بر درونگرایی برتری ندارد و عکس آن نیز صادق است. هر تیپ شخصیتی ویژگی‌های خاص خود را دارد که ما با شناسایی آن ها می توانیم توانایی های خود را شکوفا کنیم. پس همیشه به یاد داشته باشید که چه بیشتر درونگرا باشید چه برون گرا، باید آن را در آغوش بگیرید و از آنچه هستید نهایت استفاده را ببرید. حال اگر می خواهید از تایپ شخصیتی خود باخبر شوید می توانید از تست MBTI تستشو استفاده نمایید.

لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر