z
جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
تیپ شخصیتی ایلان ماسک

تیپ شخصیتی ایلان ماسک

آشنایی کامل با تیپ شخصیتی mbti ایلان ماسک به همراه معرفی خصوصیات رفتاری ثروتمندترین مرد دنیا + آشنایی با ذهنیت و نگرش او

تستشو  

تیپ شخصیتی ایلان ماسک : intj

تیپ زودیاک: خرچنگ

تاریخ تولد: 28 ژوئن 1971

شغل: بیزینس من و سرمایه گزار

امروز به بررسی تیپ شخصیتی ثروتمندترین مرد جهان در سال 2023 می پردازیم. کسی که بنیانگذار، مدیر عامل و مهندس ارشد اسپیس ایکس است. سرمایه گذار، مدیر عامل و معمار محصول اولیه شرکت تسلا، بنیانگذار The Boring Company و یکی از بنیانگذاران Neuralink و OpenAI. شرکت تسلا ایلان ماسک به افتخار یکی از بزرگترین مخترعان قرن گذشته، نیکولا تسلای افسانه ای نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: تیپ شخصیتی نیکولا تسلا

ویژگی های تایپ شخصیتی ایلان ماسک

همانطور که گفتیم تیپ شخصیتی ماسک intj است. توانایی منحصر به فرد او در متمرکز ماندن برای مدت زمانی طولانی یکی از ویژگی هایی است که او را به جایگاه ثروتمندترین مرد دنیا آن هم در سال 2023 رسانده است. از دیگر خصوصیات او این است که او می تواند برنامه ای بسیار دقیق ارائه دهد و سپس با دقت تمام همان برنامه را اجرایی کند. او به عنوان یک INTJ می تواند چندین سناریو آینده را با سرعت برق و باد در سر خود اجرا کند.

تفکر خارج از چارچوب و به زیر سوال بردن دنیای اطراف از جمله ویژگی هایی است که او را از دیگران متمایز کرده است و باعث شده تا ایلان ماسک فعلی را در جهان مدرن داشته باشیم. او روشن فکرانه از صحبت در مورد مفاهیم انتزاعی لذت می برد.

به عنوان یک INTJ، او پایگاه دانش گسترده ای در ذهن خود دارد و یک حلال طبیعی مشکات به حساب می آید. ایلان هنگام برقراری ارتباط رک و مستقیم صحبت می کند و ترجیح می دهد مستقیماً سر اصل مطلب برود.

آزمون دهید: تست کلیفتون

ایلان ماسک با چه تیپ های شخصیتی بهترین ارتباط را می گیرد؟

به عنوان یک تیپ شخصیتی INTJ، ایلان ماسک بهترین ارتباط را با افرادی با تیپ های شخصیتی ENFP و ENTP می گیرد. این تطابق‌های شخصیتی «جفت‌های طلایی» در نظر گرفته می‌شوند؛ زیرا شباهت‌های کافی برای درک یکدیگر و تفاوت‌های کافی برای ایجاد آن جرقه ارتباطی میان آن ها وجود دارد.

ذهنیت و نگرش ایلان ماسک در زندگی

ذهنیت ایلان ماسک

  • به حداکثر رساندن کارایی در زندگی روزمره
  • توقف مکالمه برای تصحیح چیزی نادرست
  • داشتن انتظارات بالا از کیفیت
  • ایده های چالش برانگیز که منطقی نیستند

نقل قول هایی از Elon Musk

"وقتی چیزی به اندازه کافی مهم است، آن را انجام دهید؛ حتی اگر شانس به نفع شما نباشد."

"تا زمانی که کنترل کنید که چه اتفاقی برای آن سبد می افتد، داشتن تخم مرغ در یک سبد اشکالی ندارد."

“در واقع تنها چیزی که منطقی است تلاش برای بیداری جمعی بیشتر است.”

آزمون دهید: تست Disc

سخنان جالب و انگیزشی از ثروتمندترین مرد دنیا

در انتها از شما دعوت می کنیم تا به سخنان انگیزشی آقای ماسک گوش فرا دهید و خود را بیشتر از آنچه که در ذهن خود محدود کرده اید، تصور کنید و تمام تلاش خود را به کار ببرید تا به اهدافتان در زندگی برسید. این کلیپ مجموعه ای از سخنان مهم او در طول مصاحبه های مختلف است.

زندگی شخصی ایلان ماسک

ماسک در سال 2010 با تلولا رایلی بازیگر انگلیسی ازدواج کرد که این ازدواج در سال 2012 به جدایی انجامید. جالب است بدانید که آن ها بار دیگر مجدداً در سال 2013 با یکدیگر ازدواج کردند و پس از گذشت 3 سال، در سال 2016 دوباره از یکدیگر طلاق گرفتند.

در سال 2020، ماسک و گریمز (نوازنده کانادایی) صاحب پسری شدند که نامش X AE A-XII (تلفظ X-A-I) نامیده شد.

آزمون دهید: تست نئو

سخن پایانی

امروز در مجله تستشو به معرفی و بررسی تیپ شخصیتی ثروتمندترین مرد دنیا پرداختیم. اینکه او چه ویژگی های رفتاری دارد. این موضوع از این جهت می تواند برای ما مهم باشد تا با الگو برداری از نوع نگرش او بتوانیم در راه رسیدن به اهداف خود سریعتر از قبل حرکت کنیم. همچنین شما عزیزان می توانید برای آگاهی از تایپ شخصیتی خود به تست شخصیت شناسی mbti تستشو مراجعه کرده و امروز بیش از روزهای گذشته به خودشناسی برسید.

لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر