z
جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
کمالگرایی+شغل مناسب آن

شغل های مناسب افراد کمال گرا

آیا شما جز ان دسته افرادی هستید که وقتی وارد یک اتاق میشوید بلافاصله متوجه تابلوی کج آویزان شده میشوید؟ و راهی جز درست کردنش ندارید؟ در حالیکه این خصلت غیر عادی ممکنه برای دوستان و خانواده اذیت کننده باشد، شغل هایی وجود دارند که مناسب این کمال گرایی هستند.

تست‌شو  

آیا شما جز ان دسته افرادی هستید که وقتی وارد یک اتاق میشوید بلافاصله متوجه تابلوی کج آویزان شده میشوید؟ و راهی جز درست کردنش ندارید؟ در حالیکه این خصلت غیر عادی ممکنه برای دوستان و خانواده اذیت کننده باشه، شغل هایی وجود دارند که مناسب این کمال گرایی هستند. سطح سالم کمال گرایی می تواند منجر به موفقیت در زمینه انتخابی شما شود و همچنین سطح بالایی از کمال گرایی مثبت می تواند به فرد مجموعه ای از ویژگی های حیاتی برای برتری در نیروی کار بدهد. زمانی که از کمال گرایی به درستی استفاده شود، می تواند به شما کمک کند تا در مقابل کارفرمایان متمایز شوید، محیط کاری خود را بهبود ببخشید و شغلی پر رونق برای خود ایجاد کنید. در اینجا به چندین شغل که مناسب کمالگرایی هستند اشاره میکنیم :

کمالگرایی و شغل های مناسب آن

این دو تست استعدادیابی هالند ، تست هوش هیجانی را حتما به شما پیشنهاد میکنیم تست دیگه ای که میتواند به شما کمک کند شغل مناسب خود را بر اساس شخصیت خود بیابید تست دیسک است.

خلبان

هیچ شکی نیست با پذیرفتن مسئولیت جان صدها نفر در لحظه ، دقیق و حساس بودن جز ویژگی های ضروری خلبان هاست. آنها مسافران و هواپیما را در برنامه ای منظم به پرواز در می آورند. بررسی های لازم پیش از پرواز را براساس لیستی انجام میدهند که از تعادل هواپیما و سوخت کافی اطمینان حاصل میکنند. خلبان ها همچنین با پشتکار میزان مصرف سوخت را حین پرواز بررسی میکنند.

حسابدار

حسابدار ها صورت های مالی فراهم میکنند و یافته های خود را از مشتریان و کارمندان شرح می دهند. اگر این اطلاعات دقیق نباشند مشکلات زیادی پیش می آید. آنها وقتی این مدارک را آماده میکنند تمام تلاش خود را میکنند تا مطمئن شوند که به قوانین پایبند هستند.

تکنسین های آزمایشگاهی

تکنسین های آزمایشگاهی نمونه ها را زیر میکروسکوپ بررسی میکنند، تعداد سلول ها میشمارند و به دنبال ناهنجاری ها میگردند. آنها همچنین تایپ گروه خونی را برای انتقال نمونه های خونی بررسی میکنند و همچنین میزان اثر بخشی درمان های پزشکی را آنالیز میکنند. پزشکان و سایر متخصصان سلامت با تکیه بر تکنسین های آزمایشگاهی بیماری ها را تشخیص و درمان میکنند.

داروساز

مصرف مقدار نادرست یک دارو می تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند. بنابراین، داروسازان باید در هنگام تحویل داروهایی که پزشکان برای بیماران خود تجویز کرده اند، بسیار دقیق عمل کنند. علاوه بر تحویل نسخه ها، آنها همچنین به پزشکان و سایر متخصصان در مورد انتخاب، دوز ها، تداخلات و عوارض جانبی داروها مشاوره می دهند.

ویراستار

مسئولیت ‌های ویراستاران همگی حول یک محور میچرخد: اطمینان از اینکه مقالات، کتابها، مجلات یا ژورنال هایی که تولید میکنند برای مشتریانی لذت بخش باشد. آنها با انتخاب محتوایی که فکر می کنند برای خوانندگان جذاب باشد شروع می کنند. سپس مطالب را بررسی میکنند و استراتژیهایی را برای بهبود آن پیشنهاد میکنند و در نهایت، مطمئن میشوند که محصولات نهایی بدون خطا باشد.

مترجمان و مفسران

مترجمان اطلاعات نوشتاری و گفتاری را از یک زبان به زبان دیگر تبدیل می کنند. آنها باید بسیار دقیق باشند. ااستفاده از کلمه یا کلمات اشتباه می تواند معنای آنچه در ابتدا گفته شده یا نوشته شده را تغییر دهد. در بسیاری از موارد این موضوع می تواند آسیب جدی ایجاد کند.

برنامه نویس

برنامه نویسان کامپیوتر کدی را می نویسند که به برنامه های نرم افزاری و سیستم عامل ها اجازه می دهد تا همانطور که توسعه دهندگان و مهندسان نرم افزار در نظر داشتند عمل کنند. سپس باید کد ها را با پیدا کردن خطاها دیباگ کنند.

همچنین میتوانید برای کشف استعداد خود در زمینه شغلی و تحصیلی ، تست های استعداد یابی تستشو را امتحان کنید.

لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر


1402/11/25

پیشنهاد میکنم

جالب بود

پاسخ