جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
قوی ترین تیپ شخصیتی

قوی ترین تیپ شخصیتی

آشنایی کامل با قدرتمندترین تیپ های شخصیتی به ترتیب از قوی ترین به ضعیف ترین ها به نسبت تیپ بندی 16 شخصیت تست MBTI به همراه تصاویر آن ها

تستشو  

قوی ترین تیپ های شخصیتی کدامند؟ اصلا دانستن قدرتمندترین تیپ شخصیتی چه کمکی به ما می کند؟ اگر بخواهیم این تیپ ها را به ترتیب رتبه بندی کنیم کدام تیپ شخصیتی در رتبه اول قرار می گیرد؟ این ها سوالاتی است که امروز به پاسخ آن ها می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

قوی ترین تیپ شخصیتی MBTI

خیلی سریع به سراغ اصل مطلب برویم. البته قبل از آن باید به این نکته مهم بپردازیم که منظور از قدرتمند بودن تنها به زور بازو نیست؛ بلکه شاخصه های ارزیابی قدرت در این مورد عبارتند از قدرت تاثیرگزاری و کنترل کردن افراد و همچنین میزان توانایی شخص در کنترل کردن رویدادها و نتایج است و به همین دلیل مهم است که اگر در روابط خود به دنبال فردی قدرتمند هستید که افسار زندگی خود را به دستان او بسپارید، می توانید بر روی این رتبه بندی حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید: کمیاب ترین تیپ شخصیتی

همچنین این رتبه بندی به شما عزیزان کمک می کند تا در صورتی که تایپ شخصیتی خودتان جزو یکی از این تیپ هاست، بیش از پیش نسبت به وضعیت خود آگاه شوید و بتوانید زندگی پویاتری را برای خود رقم بزنید. خب برویم سراغ رتبه بندی:

ENTJ

قدرتمندترین تایپ شخصیتی

خب باید بگوییم که بسیاری از کارشناسان تایپ شخصیتی ENTJ را قوی ترین تیپ شخصیتی می دانند. البته اگر شما هم پستتان به این افراد خورده باشد، احتمالا شما هم با آن ها هم نظر خواهید بود. رفتارهایی همچون سلطه جویی، پتانسیل بسیار بالا برای رسیدن به اهداف، شور و اشتیاق برای هدایت سازمان ها و شرکت ها، همگی از جمله ویژگی های شخصیتی است که باعث شده ENTJ ها را قدرتمندترین تایپ بدانیم. از جمله دیگر ویژگی های آن ها می توانیم به شهود و بینش بالا برای تشخیص الگوها و برنامه ریزی استراتژیک اشاره کنیم. این تایپ شخصیتی تقریبا کمی فاقد همدلی است و در درک دیدگاه اطرافیان خود دچار مشکل است. به طور کلی ENTJ ها می توانند با کمی تعادل و خود اندیشی کارهای بزرگی را برای خودشان و تیمشان رقم بزنند.

آزمون دهید: تست هوش گاردنر

ESTP

ESTP ها به قدرت، جاه طلبی و اراده باورنکردنی‌شان معروف هستند. این تایپ شخصیتی را می توانیم در رتبه دومین تیپ شخصیتی قدرتمند بدانیم. آنها بسیار شجاع هستند و سعی می کنند که کنترل هر موقعیتی را بدست بگیرند. تصمیمات جسورانه می گیرند و در عین حال گاهی اوقات ممکن است بیش از حد تهاجمی و تکانشی باشند که آن ها را به سمت تصمیم گیری عجولانه سوق می دهد.

این تایپ شخصیتی آماده غلبه بر هر سختی هستند که ممکن است بر سر راهشان قرار بگیرد و تا زمان رسیدن به هدف خود از آن دست نمی کشند.

آزمون دهید: تست کلیفتون

INTJ

Intjها به دلیل تفکر استراتژیک، تصمیم گیری صحیح فوق العاده قدرتمند هستند و از همین جهت نیز بسیار معروف هستند. تفکر منطقی آن ها می تواند هر مشکل پیچیده ای را از سر راه بردارد. اشتیاق یک Intj باعث شده تا آن ها انسان های موفقی باشند و موفقیت های چشمگیری را کسب کنند. Intjها به دلیل درونگرا بودنشان شاید به لحاظ ظاهری به اندازه دو تیپ شخصیتی بالا قدرتمند نباشند، اما قدرت آرام آن ها را در روابطشان می توان جست. Intj ها نیز ممکن است کمی فاقد همدلی باشند و این موردی است که باید از آن آگاه بود؛ چرا که ممکن است باعث اختلاف نظر و عدم هماهنگی شود.

ENFJ

قدرتمندترین تایپ شخصیتی

ENFJها ذوق طبیعی و بسیاری برای زندگی دارند. آن ها افرادی با اعتماد به نفس و کاریزماتیک هستند که به آن ها قدرت و نفوذ کلام بسیاری می دهد. از همین جهت نیز آن ها می توانند دیگران را به خود جذب کنند. ENFJها خلاقند و از شهود خود برای به وقوع پیوستن چیزها استفاده می کنند. آن ها گاهی ممکن است که بیش از حد اعتماد به نفس داشته باشند که شاید باعث شود شما آن ها را مغرور و متکبر ارزیابی کنید؛ اما شخصیت گذار آن ها باعث می شوند تا همیشه دوستان و متحدانی عالی داشته باشند.

دیگر تایپ های شخصیتی قدرتمند:

خب تا به اینجا به بررسی 4 تا از قوی ترین تیپ های شخصیتی پرداختیم. در ادامه نیز لیست قدرتمندترین تیپ شخصیتی را برایتان لیست کرده ایم. این لیست ادامه 4 مورد بالاست:

  1. ENFP
  2. ESTJ
  3. ENTP
  4. INFJ
  5. ISTP
  6. ESFJ
  7. INTP
  8. ISTJ
  9. ESFP
  10. ISFJ
  11. ISFP

بیشتر بخوانید: غمگین ترین تیپ شخصیتی

سخن پایانی

امروز با یکدیگر خواندیم که تیپ شخصیتی قوی ترین تیپ موجود در 16 تیپ شخصیتی MBTI است. توجه داشته باشید که هر تیپ شخصیتی دارای نقاط قوت و ضعف خود است. به همین جهت نیز برای روابط عاشقانه و دوستانه خود به دنبال افرادی باشید که بتوانید با آن ها بیشترین ارتباط و صمیمیت را برقرار کنید. همچنین اگر تیپ شخصیتی خود را نمی دانید می توانید از تست MBTI تستشو برای انجام این کار اقدام نمایید.

لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر


زنده باد mbti

1402/11/14

پیشنهاد میکنم

با افتخاررر INTJ هستم🙂

پاسخ

Asma

1402/11/05

پیشنهاد نمیکنم

ENTJ هستم

پاسخ

نام؟

1403/01/20

تنها کسی که با تایپ من ۱۰۰ درصد سازگاره تو هستی

پاسخ

محمدرضا

1402/10/25

پیشنهاد میکنم

جالبه ولی قطعی نیست

پاسخ

Rom

1402/10/16

پیشنهاد میکنم

یه ISTJ هستم دومین تایپ پیر:’}

پاسخ

11

1402/10/12

پیشنهاد میکنم

INTP هستم

پاسخ

ناشناسس

1402/10/12

پیشنهاد میکنم

INTP هستم

پاسخ

..

1402/09/16

پیشنهاد میکنم

Infp نبود

پاسخ

رها

1402/12/20

انها به غمگین ترین تایپ معروف هستند

پاسخ