جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
تیپ شخصیتی جیم کری

تیپ شخصیتی جیم کری

معرفی کامل تیپ شخصیتی mbti جیم کری بازیگر نقش های کمدی فیلم های هالیوودی به همراه آشنایی با خصوصیات و ویژگی های رفتاری او!

تستشو  

تیپ شخصیتی جیم کری ENFP است. او نیاز شدیدی به برقراری ارتباط عاطفی با دیگران دارد. برای جیم کری گفتگوهای صمیمانه با افرادی که برایش مهم هستند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. او شخصی پذیرنده است و قضاوت نمی کند. همدلی و صمیمیت شخصیت او، فضای امنی را برای دیگران ایجاد می کند تا بتوانند رویاهای خود را با او در میان بگذارند و به اشتراک بگذارند؛ این دقیقاً همان نوع گفتگوهایی است که ENFP ها دوست دارند. جیم کری شخصیتی انعطاف پذیر دارد و از گزینه های مختلف پیش روی خود استقبال می کند. از دیگر ویژگی های رفتاری او این است که با جریان زندگی هماهنگ است و به راحتی با تغییر سازگار است. بهترین تطابق های شخصیتی، خصوصیات رفتاری و معرفی فیلم ها و سریال ها از جمله مواردی است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

تیپ شخصیتی جیم کری

به طور معمول، ENFP ها از کارهای روزمره اجتناب می کنند و ممکن است مشکلاتی در مورد بی نظمی یا به تعویق انداختن کارها داشته باشند. جیم بسیار خلاق است و همیشه ایده هایی نوآورانه و درخشان ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: تیپ شخصیتی اندرو تیت

بهترین تطابق شخصیتی جیم کری کدامند؟

به عنوان یک تیپ شخصیتی ENFP، جیم کری بهترین ارتباط را می تواند با افراد تیپ های شخصیتی INTJ و INFJ برقرار کند.

در تستشو، این تطابق‌های شخصیتی را «جفت‌های طلایی» در نظر می‌گیریم، زیرا شباهت‌های کافی برای درک یکدیگر و تفاوت‌های کافی برای ایجاد آن جرقه ارتباطی با یکدیگر را دارند.

اطلاعاتی کلی درباره جیم کری

سریال های جیم کری

جیمز یوجین کری (زاده 17 ژانویه 1962) بازیگر، کمدین، نویسنده و تهیه کننده کانادایی و آمریکایی است. کری که به‌خاطر بازی‌های پرانرژی‌اش شناخته می‌شود، اولین بار در سال 1990 پس از ایفای نقش مکرر در مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی In Living Color (1990-1994) به شهرت رسید. او با بازی Ace Ventura: Pet Detective، The Mask و Dumb and Dumber (همگی در سال 1994) به عنوان یک ستاره در فیلم های سینمایی شناخته شد. این مورد با Ace Ventura: When Nature Calls، Batman Forever (هر دو 1995) و Liar Liar (1997) نیز ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: تیپ شخصیتی انیشتین

در دهه 2000، او با بازی نقش گرینچ در فیلم چگونه گرینچ کریسمس را دزدید و برای کمدی من، خودم و ایرنه (هر دو در سال 2000)، و همچنین بروس قادر مطلق (2003)، لمونی اسنیکت، مجموعه ای از بدبختان، توجه بیشتری به خود جلب کرد. رویدادها (2004)، تفریح با دیک و جین (2005)، بله مرد، هورتون صدایی می شنود! (هر دو 2008)، و سرود کریسمس (2009). در دهه 2010، کری در فیلم‌های پنگوئن‌های آقای پوپر (2011)، برت واندراستون باورنکردنی، کیک‌آس 2 (هر دو سال 2013)، گنگ و احمق به (2014) ظاهر شد و همچنین در کمدی 30 راک (30 Rock) به نقش آفرینی پرداخت. در سال 2020، او نقش دکتر روباتنیک را در فیلم Sonic the Hedgehog و نقش جو بایدن در شش قسمت از سریال Saturday Night Live در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 به تصویر کشید.

جوایز اسکار جیم کری

اگرچه کری عمدتاً به عنوان یک بازیگر کمدی ایفای نقش می‌کند، اما در نقش‌های دراماتیک نیز موفق بوده است. اولین موفقیت درام او بازی در فیلم تلویزیونی Doing Time on Maple Drive (1992) بود که باعث شد نامزدی جایزه امی را بدست آورد. کری برای نقش های اصلی خود در فیلم نمایش ترومن (1998) و مردی در ماه (1999) مورد توجه قرار گرفت و جوایز گلدن گلوب را برای هر فیلم به دست آورد. او بعداً در فیلم علمی تخیلی روان‌شناختی رمانتیک درام Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) بازی کرد.

این اجرا بارها به عنوان یکی از مهم‌ترین کارنامه‌های کری تحسین می‌شود و به همین دلیل او نامزد جایزه بفتا برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و یک جایزه گلدن گلوب شد. او همچنین به خاطر نقش دراماتیکش در نقش جف پیسیریلو در سریال شوتایم تراژیکمدی Kidding مورد ستایش قرار گرفت که برای آن نامزد دریافت گلدن گلوب دیگر شد. گاردین او را یکی از بهترین بازیگرانی معرفی کرد که هرگز نامزدی جایزه اسکار را دریافت نکرده است.

آزمون دهید: تست قهرمان درون

سخن پایانی

امروز در مجله تستشو پس از معرفی تیپ شخصیتی MBTI جیم کری به بررسی خصوصیات رفتاری وی پرداختیم و سپس به معرفی فیلم هایی که جیم کری در آن ها به نقش آفرینی پرداخته است. شما عزیزان نیز می توانید با استفاده از تست انیاگرام و تست استعدادیابی کلیفتون از سایت تستشو قدمی بزرگ در راستی رشد فردی خود بردارید.

لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر