جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
تیپ شخصیتی تسلا

تیپ شخصیتی نیکولا تسلا

معرفی کامل تیپ شخصیتی تسلا دانشمند افسانه ای به همراه آشنایی با دیگر خصوصیات رفتاری این دانشمند درونگرا!

تست‌شو  

تیپ شخصیتی نیکولا تسلا INTJ بود. نیکولا استراتژیست یک استراتژیست نهایی بود و در مورد کارها و اقدامات خود بسیار تفکر می کرد. به عنوان یک INTJ او دوست داشت که برای هرچیزی یک پلن و برنامه پشتیبان داشته باشد. یکی، دوتا، سه تا هرچه بیشتر بهتر! این تایپ شخصیتی ذاتا محتاطانه رفتار می کند؛ چرا که می تواند همه جور احتمالاتی را در نظر بگیرد که این خود می تواند برای آن ها مشکل ساز باشد. به این دلیل که قرار نیست همیشه مسائل منفی پیش بیایند.

تیپ شخصیتی تسلا

دیگر خصوصیات رفتاری تسلا

INTJها مسائل را به دید منطقی خود در نظر می گیرند و تسلا نیز از این موضوع مستثنی نبود. او کسی نبود که مسائل را به صورت ظاهری آن درک کند و به همین دلیل نیز یک تشنه واقعی برای علم محسوب می شد. به خصوص در موضوعات و نظریه های انتزاعی! او تخیل فوق العاده خوبی داشت و همیشه سعی می کرد که خارج از چارچوب فکری دیگران فکر و عمل کند و یک حلال طبیعی مشکلات به حساب می آمد.

آزمون دهید: تست کلیفتون

خصوصیات رفتاری تسلا

تایپ شخصیتی تسلا با چه تیپ هایی منطبق است؟

به عنوان یک تیپ شخصیتی INTJ او بیشترین تطبیق و مراوده را با تیپ های mbti زیر داشت:

  • ENFP
  • ENTP

این به معناست که او بیشترین شباهت های درونی برای درک افراد و تفاوت های دیگران را با این تیپ های شخصیتی داشت.

و در انتها یکی از نقل قول های معروف این دانشمند بزرگ صربستانی – آمریکایی را برایتان نقل می کنیم که شاید زین پس تفکر و تعمق در آن زندگی شما را متحول کند.

اگر می خواهید اسرار جهان را کشف و پیدا کنید، از منظر انرژی و فرکانس و ارتعاش فکر کنید.

آزمون دهید: تست استعدادیابی تحصیلی

مستند زندگی نیکولا تسلا

و در انتها می توانید کلیپی فوق العاده از زندگینامه این دانشمند افسانه ای را برایتان از سایت دیجیاتو آورده ایم. امیدواریم از تماشای آن نهایت لذت را ببرید.

سخن پایانی

دیروز به معرفی تیپ شخصیتی بیلی ایلیش و امروز به بررسی تیپ شخصیتی mbti تسلا پرداختیم. دانشمندی که شاید خیلی از زمان خود فراتر بود. کسی که بسیاری از بزرگان وجود اینترنت و بسیاری از وسایل ارتباطی امروز را مدیون زحمات و تلاش های وی می دانند. یکی از سخنان معروف او آنجاست که می گوید "زمان حال متعلق به آن هاست. آینده، که من واقعا برای آن تلاش کردم، متعلق به من است." که در پاسخ باید بگوییم بله واقع هم اینطور بوده است. به طوری که شخصی مانند ایلان ماسک نیز به افتخار او نام شرکت خود را تسلا گذاشته است.

همچنین شما دوستان عزیز اگر می خواهید قدمی در راستای رشد فردی خود بردارید، می توانید با استفاده از لینک زیر نسبت به انجام رایگان این کار اقدام نمایید.

تست mbti انلاین

لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر


Nikola tesla

1402/07/16

پیشنهاد میکنم

واقعا مثل تسلا دیگه نمیاد. دنیای امروز خیلی خیلی بهش مدیونه. هر چند که خیلی ها نمیخوان که ما اون رو بشناسیم...

پاسخ