z
جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
تیپ شخصیتی اندرو تیت

تیپ شخصیتی اندرو تیت

معرفی کامل تیپ شخصیتی mbti اندرو تیت یکی از جنجالی ترین شخصیت سال های گذشته که بسیاری از ثروتمندان و بیزینس های جهان را به چالش کشیده است!

تستشو  

تیپ شخصیتی اندرو تیت ENTJ است. تیپ شخصیتی ENTJ در سازمان ها غالب است و استعداد طبیعی برای رهبری دارد. این تیپ شخصیتی بینا و جهان ساز است؛ نسبت به خودشان علاقه بیشتری نسبت به دیگران دارند و تمایل دارند در ارتباطات خود بسیار مستقیم و صریح رفتار کنند. ENTJها به دلیل علاقه به موضوعات کشف نشده، ایده ها و مفاهیم جدید و به دنبال چالش های جدید شناخته شده است. اغلب گفته می شود که ENTJها در انجام پروژه هایی که قبلا هرگز توسط کسی انجام نشده است، عالی هستند.

تیپ شخصیتی اندرو تیت

ویژگی های رفتاری اندرو تیت (ENTJ)

شخصیت های ENTJ رهبرانی ذاتی هستند که به تصمیم گیری سریع و دقیق علاقه دارند. تیپ شخصیتی ENTJ به دلیل جذابیت و ماهیت هدف گرا و در عین حال ارزش گذاری برای وقت شناسی و خودکفایی، بیشترین درآمد را دارد. گوینده به هوش خود اطمینان دارد اما همچنان می تواند از دیگران ناامید شود و بیش از حد مسئولیت را بر عهده خود واگذارد. افراد با اعتماد به نفس ممکن است نسبت به دیگران حس حسادت یا خشم داشته باشند، اما نقاط ضعفی نیز دارند که تکبر و بی حوصلگی از جمله موارد آن است.

وظیفه شناسی

به نظر می‌رسد که او برای بسیاری از جنبه‌های وظیفه‌شناسی شخصی و اجتماعی مانند سخت‌کوشی، وظیفه‌شناسی، جستجوی دستاوردها و بسیار منظم بودن، ارزش زیادی قائل است. بنابراین مقیاس وظیفه شناسی او نیز بسیار بالا است!

ویژگی های رفتاری اندرو تیت

برون گرایی

اندرو تیت بسیار قاطع و خوش صدا است. با این حال، او به وضوح در سایر جنبه های برون گرایی بالا نیست. به همین دلیل باید بگوییم که احتمالا او فقط کمی به سمت برون گرایی ماجرا متمایل شده است.(یعنی درصد برون گرایی او خیلی بالا نیست!)

باز بودن

به نظر می رسد اندرو تیت از ویژگی های رفتاری باز بالایی برخوردار است. حالا این باز بودن یعنی چه؟! او علاقه زیادی به ایده های مهم و بزرگ و موضوعات فکری نشان می دهد. او همچنین به طور ذاتی نسبت به ایده ها و پتانسیل‌های درونی خویش خوش بینی بالایی دارد. این نیز با ویژگی باز بودن وی همراه است.

توافق پذیری

اندرو تیت قطعاً در مقیاس توافق پذیری پایین است. او مطمئناً بسیار رقابتی است و از رویارویی نمی ترسد. چرا که او از نظر روانی به عنوان یک کیک بوکسور پرورش یافته و اغلب درگیر جنگ های ذهنی و کلامی بوده است. از دیگر ویژگی های او این است که صریح صحبت می کند و زبانش رک و پوست کنده است. اگر چیزی را باور داشته، آن را به اشتراک می گذارد، حتی اگر قرار باشد کسی را آزرده خاطر کند.

روان رنجوری

او در سطح پایین مقیاس روان رنجوری قرار دارد. به نظر می رسد که او سطح پایینی از اضطراب و خودآگاهی دارد. همچنین نمونه های زیادی در زندگی او وجود داشته است که او توانسته تحت فشار عملکرد خوبی را ارائه کند.

برخی از هواداران و منتقدان، اندرو تیت را به خودشیفتگی متهم می کنند. عوامل شخصیتی که می تواند منجر به شخصیت خودشیفته شود عبارتند از:

  • برونگرایی بسیار بالا
  • سازگاری پایین.

او قطعاً از نظر سازگاری بسیار پایین است؛ که همین موضوع نشان دهنده میزانی از خودشیفتگی در اوست.

دیدگاه های اندرو تیت

دیدگاه های اندرو تیت

از جمله دیدگاه های اندرو تیت به عنوان یک رهبر ENTJ می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

غم و اندوه ترجیح داده نمی شود، توصیه های عملی بهتر از حمایت عاطفی هنگام کمک به دوستان است.

ENTJها افراد قدرتمند و باهوشی هستند که برای عشق بی قید و شرط ارزش قائل هستند و تنبلی را در شریک زندگی خود تحقیر می کنند.

سریع عمل کنید، از صحبت های کوچک خودداری کنید و اگر کارهای سریع کمتر از سه دقیقه طول بکشد، فوراً تمام کنید.

ENTJها سبک زندگی سریعی دارند و همیشه در حال حرکت هستند، که می تواند برای اطرافیانشان طاقت فرسا باشد.

اطلاعاتی کلی درباره اندرو تیت

Emory Andrew Tate III (زاده ۱ دسامبر ۱۹۸۶) یک کیک بوکسور آمریکایی-بریتانیایی، هنرمند رزمی ترکیبی، تاجر، مفسر ورزشی و وبلاگ نویس است. به عنوان یک کیک بوکسور، تیت سه بار قهرمان جهان ISKA، قهرمان بریتانیایی IKF و قهرمان جهان Enfusion است. او در واشنگتن دی سی به دنیا آمد و تا زمان بازنشستگی خود در خارج از شهر لوتون انگلستان جنگید. تیت در فوریه 2020 در KO Masters 7 به بخارست رومانی، جایی که در حال حاضر در آنجا اقامت دارد، بازگشت.

سخن پایانی

در این مقاله از مجله تستشو به معرفی و بررسی تایپ شخصیتی اندرو تیت پرداختیم و گذری به صحبت های او و ویژگی های رفتاری این بوکسور بازنشسته زدیم. شما عزیزان نیز می توانید برای آگاهی از تایپ MBTI خود به تست شخصیت شناسی MBTI و تست انیاگرام تستشو مراجعه نمایید.

لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر