جشنواره جشنواره
پشتیبانی تست‌شو
تیپ شخصیتی انیشتین

تیپ شخصیتی انیشتین

آشنایی کامل با تایپ شخصیتی انیشتین یکی از بزرگ ترین فیزیکدانان تاریخ | معرفی خصوصیات و ویژگی های رفتاری آلبرت اینشتین افسانه ای!

تستشو  

تیپ شخصیتی انیشتین INTP بود. او به عنوان یک جوینده حقیقت، در تشخیص تناقضات و بی نظمی ها در داستان ها یا مجموعه داده ها مهارت داشت. انیشتین توانایی منحصربه‌فردی برای دیدن تصاویر بزرگ ذهنی داشت، اما همچنان در کنار آن می‌توانست جزئیات را نیز در نظر داشته باشد. INTPها واقعیات را آنطور که هست نمی پذیرند و دائماً دنیا را زیر سوال می برند! که این موضوع آنها را قادر می سازد تا راه حل های اصلی را پیدا کنند. در ادامه بیشتر با ویژگی های شخصیتی این دانشمند بزرگ اشنا می شویم. همچنین مستند فوق العاده زندگی او را نیز در انتهای مقاله برایتان آماده کرده ایم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

تیپ شخصیتی انیشتین

آلبرت اینشتین؛ درونگرای محجوب

انیشتین متفکر و محجوب بود. درک احساسات به طور ذاتی برای افرادی با تیپ شخصیتی آلبرت انیشتین کمتر اتفاق می افتد. انیشتین در خلق ایده‌های نوآورانه مهارت داشت و افراد با این تیپ شخصیتی دوست دارند درباره مفاهیم انتزاعی با دیگران بحث کنند تا به آنها کمک کند دیدگاه‌های خود را روشن‌تر تصور کنند.

آزمون دهید: تست ازدواج

بهترین تطابق شخصیتی آلبرت انیشتین چه بود؟

به عنوان یک تیپ شخصیتی INTP، بهترین تطبیق شخصیتی آلبرت انیشتین با تیپ های ENFJ و ENTJ بود. در تستشو این تطابق‌های شخصیتی را «جفت‌های طلایی» می گوییم؛ زیرا شباهت‌های مناسبی برای درک یکدیگر و تفاوت‌های کافی برای ایجاد آن جرقه ارتباطی با یکدیگر دارند.

بهترین تطابق شخصیتی آلبرت انیشتین

اطلاعاتی کلی درباره اینشتین افسانه‌ای

  • نام کامل: Albert Einstein
  • تیپ شخصیتی: INTP
  • تاریخ تولد: 14 مارس 1879
  • شغل: فیزیکدان نظری

به نظر می رسید که انیشتین همیشه دیدگاه روشنی نسبت به مسائل فیزیک و عزم برای حل آنها دارد. او برای خودش استراتژی داشت و می توانست مراحل اصلی را در مسیر رسیدن به هدفش مجسم کند. او دستاوردهای اصلی خود را تنها پله ای برای پیشرفت بعدی می دانست.

انیشتین در آغاز کار علمی خود به نارسایی های مکانیک نیوتنی پی برد و نظریه نسبیت خاص او ناشی از تلاش برای تطبیق قوانین مکانیک با قوانین میدان الکترومغناطیسی بود. او با مسائل کلاسیک مکانیک آماری و مسائلی که در آنها با نظریه کوانتومی ادغام شده بودند، سروکار داشت: این به توضیح حرکت براونی مولکول ها منجر شد. او خواص حرارتی نور با چگالی تابش کم را بررسی کرد و مشاهدات او پایه و اساس نظریه فوتون نور را پایه گذاری کرد.

اینشتین بیشتر به دلیل توسعه نظریه نسبیت مشهور است، اما او نقش مهمی نیز در توسعه نظریه مکانیک کوانتومی داشت. نسبیت و مکانیک کوانتومی با هم دو ستون فیزیک مدرن هستند. فرمول معادل جرم-انرژی او "E = mc2" که منشا آن نظریه نسبیت انیشتین است، "معروف ترین معادله جهان" محسوب می شود. او در سال 1921 جایزه نوبل فیزیک را به دلیل خدماتش به فیزیک نظری دریافت کرد.

آزمون دهید: تست دیسک

نقل قول های آلبرت انیشتین

دو چیز بی نهایت است: جهان هستی و حماقت انسان! و من در مورد جهان هستی مطمئن نیستم!"

"تنها دو راه برای زندگی شما وجود دارد. انگار هیچ معجزه‌ای وجود ندارد. دیگری این است که انگار همه چیز یک معجزه است."

من آنقدر هنرمند هستم که بتوانم آزادانه از تخیلاتم استفاده کنم. تخیل مهمتر از دانش است. دانش محدود است. تخیل جهان را احاطه کرده است.»

بیشتر بخوانید: تیپ شخصیتی برد پیت

مستند زندگی انیشتین

حال در این قسمت مستند زندگی این دانشمند بزرگ تاریخ را با یکدیگر به تماشا می نشینیم. این مستند توسط سایت دیجیاتو تهیه شده است.

سخن پایانی

امروز به طور کامل به بررسی تایپ شخصیتی انیشتین پرداختیم و ویژگی های رفتاری و نظریات او در رشته فیزیک را بررسی کردیم و در انتها نیز مستند زندگی او را با یکدیگر به تماشا نشستیم. شما عزیزان نیز می توانید برای آگاهی از توانایی ها و استعدادهای خود از تست کلیفتون و تست انیاگرام تستشو استفاده نمایید تا گامی مهم در راستای توسعه فردی خود برداشته باشید.

لینک کوتاه

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر